ID: 287332
Plezier en Prestatie - Jeroen Geelhoed
€12,50
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Beschrijving
Plezier en PrestatieHet managementprincipe voor organisaties
Auteurs: Jeroen Geelhoed,Hans van der Loo en Salem Samhoud
284 pagina s
Samenvatting:
Plezier in het werk leidt tot betere bedrijfsresultaten. Dat laten meerdere succesvolle bedrijven zien. Gebrek aan plezier in het werk leidt tot verwaarloosde organisaties met slechte - of opgepoetste - resultaten. Hoog tijd dus voor een aanpak die plezier en prestatie structureel met elkaar verbindt.
Plezier & prestatie laat zien hoe plezier in het werk én het behalen van resultaten elkaar kunnen versterken, in goede en in slechte tijden. Centraal staat het concept dat de auteurs pleziermanagement noemen: het managen van werkplezier met het oog op tevreden klanten en betere bedrijfsresultaten.
Dit boek wil (midden)managers overtuigen, inzicht geven en inspireren om handen en voeten te geven aan succesvolle en mensgerichte organisaties. Daarbij wordt het gat tussen potentie en performance gedicht. Plezier & prestatie is daarmee een onmisbaar boek voor managers bij dienstverlenende organisaties, maar eigenlijk voor alle managers.
Deze herziene uitgave is geheel geactualiseerd en bevat:
-----------------------------------------------------
Betrouwbare verkoop, snelle levering.
Kijk ook snel bij mijn andere (management-) boeken advertenties!